In S. Prysm Destroyer is de toekomstige wereld verwoest door gemechaniseerde vijanden bekend als de Primordial. Een meisje genaamd Amor heeft mogelijk de enige sleutel in handen om de beschaving terug te brengen. Amor werd verliefd op een jongen met een passie voor het bouwen van robots, maar toen hij stierf, stierven ook alle gevoelens en emoties van Amor. De mech die hij had ontworpen, gedroeg zich mysterieus genoeg steeds gewelddadiger. Amor wil de vijand vernietigen als de piloot van de mech door energie te trekken uit prysmals, een materiaal uit dezelfde kometen die de Primoridal naar de aarde zouden hebben gebracht.
S. Prysm Destroyer is een zijwaarts scrollende shooter in 2.5D en geïnspireerd op de klassiekers uit het run and gun-genre en mecha-anime. Knal door hordes vijanden en verzamel elementaire power-ups om de indrukwekkende aanvallen van de Prysm Destroyer te ontketenen. Ga voor de hoogste score met indrukwekkende tactieken en ontgrendel megaveel outfits voor Amor!