Nadat de mensheid was vertrokken, noemden de konijnen mensen “reuzen” en vereerden de enorme ruïnes die achterbleven als “Smokestack Mountain”. Degenen die onbevreesd genoeg zijn om deze heilige plek te schenden en op te graven, staan bekend als “roestgravers”. Het hoofdpersonage, een oud konijn genaamd Stamp, is zo'n roestgraver, die dagelijks graaft in Smokestack Mountain.
Op een dag, op de terugweg van Smokestack Mountain ontmoet Stamp een roestgraversteam dat bekend staat als de "BB's" en sluit zich uiteindelijk bij hen aan om zo dieper in het hart van Smokestack Mountain te kunnen duiken.
Onderweg ontdekt Stamp gegevens van oude informatieopslagapparaten genaamd "D-TAM's", verspreid over de ruïnes. Een van deze documenten lijkt van zijn vervreemde dochter te zijn, impliceert dat ze in gevaar is en onthult verborgen waarheden over de wereld waarin hij ooit geloofde.
Verken met de ninja-achtige snelheid en beweeglijkheid van je voertuig de ruïnes door blokken te slopen en alle schatten die wachten te plunderen!
Upgrade je voertuig met onderdelen en materialen verzameld in de ruïnes! Verbeter Stamps vaardigheden door middel van intense gevechten met vijanden die de schatten bewaken!