Recall: Empty Wishes is een psychologische thriller die zich in de jaren 10 afspeelt in Taiwan. Volg Yonny, een jonge vrouw die vastberaden naar de waarheid zoekt achter de geheimzinnige verdwijning van haar broer Tommy. Al zoekend ontdekt ze verontrustende geheimen waarbij de grenzen tussen werkelijkheid en illusie vervagen.
Wat leidde tot de plotselinge verdwijning van Tommy Lin, een slimme en zorgzame jonge man? Op een dag vindt Yonny de hoorn van een oude speelgoedtelefoon waar zij en Tommy als kind mee speelden. Dit geheimzinnige apparaat brengt Yonny en haar vriendin naar een surrealistisch rijk waar ze flarden uit het geheugen van personen vinden die gelinkt zijn aan Tommy. Met de hoorn komen ze achter de diepste wensen van deze personen en kunnen ze uiteindelijk de waarheid achter de verdwijning van Tommy achterhalen.
Speel als Yonny en Phoebe die herinneringen beleven van personen die een belangrijke rol speelden bij het lot van Tommy. Elk hoofdstuk behandelt het verleden van een van de personages en onthult hun diepste wensen en geheimen. In dit boeiende, zijwaarts scrollende 2D-avontuur communiceer je met diverse personages, verzamel je belangrijke items, maak je cruciale keuzes en onderzoek je elke scène grondig om het geheim achter de verdwijning van Tommy te ontrafelen.