Radio Commander
Dit is niet zomaar een RTS, waarin je een onzichtbaar wezen bent dat boven het slagveld zweeft. In Radio Commander worden situatierapporten aan u gegeven in de vorm van dramatische radioverklaringen van troepen die op de grond vechten. En je enige accessoire is een strategische kaart, waarop je tokens en notities kunt plaatsen.
Radio Commander biedt een unieke ervaring die heel anders is dan klassieke real-time strategiespellen. Het is een gewaagde poging om het genre opnieuw te definiëren, aangezien de speler betrokken zal worden bij een besluitvormingsproces dat veel realistischer is dan die welke worden afgebeeld door gewone RTS-titels. Vraag om situatierapporten. Luister naar wat uw mannen u te vertellen hebben.
Bepaal het lot van je soldaten. De keuzes waarmee je te maken krijgt, hebben een directe invloed op het verloop van het spel. Ze zullen ook de opvattingen van je held bepalen. Of misschien zijn dat uw mening? Als je Radiocommandant speelt, moet je bereid zijn lastige vragen te beantwoorden over de rechtvaardigheid van je daden, de prijs van een mensenleven en de giftige kracht van propaganda en stereotypen.