RPM - Road Punk Mayhem
Bereid je voor op een razendsnel avontuur in RPM - Road Punk Mayhem, een verticale shoot'em up in bovenaanzicht die intense bullet hell-chaos combineert met een cel-shaded stijl! RPM - Road Punk Mayhem is geïnspireerd op arcadeklassiekers en laat je kiezen uit 3 licht gestoorde bestuurders terwijl je door post-apocalyptische levels scheurt en vijandelijke voertuigen verwoest.