Please, Touch The Artwork 2
Je bent een in pak gestoken, kunstminnend skelet, onlangs opgestaan uit het graf, met het vermogen om in en door schilderijen te reizen. Met deze vaardigheid help je scheuren in de schilderijen te repareren en ontbrekende items te vinden voor de mensen die erin wonen.
Een langzame, ontspannende ervaring vol humor, verrassende personages en prachtige handgeschilderde kunst, zorgvuldig vervaardigd uit werken van James Ensor, een Belgische pionier op het gebied van de moderne kunst.
Het spel werd gemaakt met de steun van de Vlaamse Regering ter gelegenheid van het Belgische EU-voorzitterschap 2024.