Manage je eigen zaak
In de Career-stand van PC Building Simulator ben jij de baas van je eigen pc-bouw-en-reparatiebedrijf. In je eigen knusse werkplaats moet je al je technische vaardigheden benutten om de diverse klussen die binnenkomen te klaren.