Onimusha: Warlords
Deze versie heeft graphics in een hogere resolutie, moderne besturingsopties en ondersteunt beeldformaat 16:9, waardoor het gemakkelijker dan ooit is om optimaal te genieten van de zwaardgevechten die bij de originele release spelers over de hele wereld versteld deden staan.