Bepaal je eigen lot weer.
Onimusha 2: Samurai's Destiny is terug met HD-graphics en gemoderniseerde besturing voor kritieke Issen-tegenaanvallen en intense zwaardgevechten. Speel als Jubei Yagyu en reis door het feodale Japan met je bondgenoten. Deze game biedt ondersteuning voor extra talen afgestemd op het originele script.
Je kunt ook een speciale outfit voor Jubei krijgen als je opslaggegevens hebt van Onimusha: Warlords. Ga via het titelschermmenu naar Special Features → Jubei's Outfit en kies Normal of Special om Jubei's outfit te wisselen. Hiermee wijzig je alleen het uiterlijk. Je status blijft hetzelfde als de uitrusting die je in de game gebruikt.