One-Two Combo Bundle: Punch Club Franchise
Train hard, vecht tegen krokodillen en ontrafel de waarheid achter de moord op je vader in Punch Club. Met RPG- en tycoonelementen duik je diep in de skill trees en geniet je van sterk verhaalgedreven gameplay, allemaal verpakt in prachtige pixelbeelden die zijn doordrenkt met nostalgie uit de jaren 80.
Maar dat is nog niet alles! Stap in de neonverlichte toekomst van Punch Club 2: Fast Forward, dat je in een hilarisch cyberpunk-avontuur stort vol met referenties naar de jaren 80 en meer gevechten dan ooit tevoren. Kies je eigen pad, word een kampioenvechter, en beheer alles: van je tijd en middelen tot recherchewerk en klussen voor verschillende facties. Dit is een simulatiespel waarin de regels van de ratrace gelden, maar dan met een opwindende twist!
Dus trek je handschoenen aan, bereid je voor op epische gevechten en ga volledig op in de wereld van Punch Club!