On Your Tail
Verken een prachtig Italiaans stadje aan zee, met liefde vanaf de grond opgebouwd door het in Italië gevestigde ontwikkelteam van Memorable Games, en geef vorm aan de zomer van aspirant-detective Diana in een verhalend third-person 3D-avontuur.
Ontdek de grote en kleine geheimen die schuilgaan achter de idyllische schoonheid van Borgo Marina. Doorzoek de straten en winkels van het dorp voor aanwijzingen en verzamel hints over personages, locaties en gebeurtenissen om de dief te ontmaskeren die het eens zo vredige stadje verstoort.
Kook heerlijke lokale gerechten of probeer te vissen (en verdien wat extra zakgeld). Ga naar het strand, speel spelletjes in de speelhal of geniet van een avondje sterrenkijken. Borgo Marina is als een ontspannen speeltuin, en hoe je de zomer doorbrengt bepaal je zelf.