O.W.L Projekt 2
Bereid je voor op een nieuw raadselachtig en uitdagend avontuur met O.W.L Projekt 2, een 3D isometrisch puzzelspel dat je geest en logica op de proef zal stellen. Je bestuurt opnieuw Elysion, een jong wezen dat is gecreëerd in een mysterieus experiment, en neemt het op tegen de raadselachtige Watchers in een reis om te ontsnappen en geheimen te onthullen.
Elysion kan, gewapend met de krachtige Sanctum Staf, voorwerpen verplaatsen en obstakels overwinnen en biedt zo een unieke en meeslepende spelervaring. Daag jezelf uit door 50 zorgvuldig ontworpen levels waarin je blokken manipuleert, platforms versleept, geheime doorgangen ontdekt en ladders beklimt in draaiende diorama's, met nieuwe mechanieken die geïntroduceerd worden naarmate de moeilijkheidsgraad toeneemt!