Ninja Fight – Dit is een spannend vechtspel in Aziatische stijl. Jij alleen moet het opnemen tegen een hele menigte schurken en alleen je stalen vuisten zullen je helpen winnen! Kies een van de beschikbare helden en ga de strijd aan. Ruim de hele straat op van bandieten om het level te voltooien.