De worm keert terug!
Vecht het uit in tien totaal nieuwe arena's, zoals kastelen, vliegende schepen en zelfs in een Nidhogg. Gebruik de omgeving in je voordeel!
Voltooi de singleplayerstand, daag je vrienden uit in de lokale multiplayerstand of speel online!