Mystic Pathways
Ga op een magische reis met Mystic Pathways, een puzzelspel dat je logica en creativiteit op de proef stelt. Manipuleer betoverde paden op een prachtig ontworpen zeshoekig bord om mysterieuze feeën te begeleiden bij het verzamelen van magische kristallen en het activeren van heilige altaren.
Hypnotiserende omgevingen: Verken adembenemende landschappen, van bloeiende weiden tot betoverde bossen en kristalgrotten, elk met nieuwe uitdagingen en speciale mechanismen.
Dertig levels om te verkennen: Test je vaardigheden door steeds uitdagender niveaus en ontgrendel unieke stukken en innovatieve mechanismen.
Of je nu een puzzelliefhebber bent of een casual speler op zoek naar een magische ervaring, Mystic Pathways zal je geest en ziel betoveren.