My Lovely Daughter
Let op: de donkere en macabere thema's van My Lovely Daughter zijn een commentaar op kinderarbeid, mishandelende ouders en naïeve samenlevingen. Het is de bedoeling dat mensen zich door de game verdrietig en ongemakkelijk gaan voelen, maar daar schuilt dus een reden achter.
My Lovely Daughter is geïnspireerd door de ontberingen die de leden van ons team in hun jeugd hebben doorstaan. De game is bedoeld om je van je stuk te brengen en aan het denken te zetten.
In My Lovely Daughter probeer je het verlies van een geliefde te overwinnen met verboden alchemie-experimenten... en moord. Jij bent Faust, een vader en alchemist met geheugenverlies. Je wordt wakker, alleen en verward, om te ontdekken dat je lieve dochter is gestorven. Wanneer je de eerste fases van rouw doorloopt, doe je wat iedereen zou willen doen maar niet kán doen: de overledene terughalen met de kracht van alchemie.
Om je dochter weer tot leven te wekken moet je haar ziel herstellen met verboden alchemie-experimenten. Daarvoor moet je tientallen homunculi creëren, ze opvoeden alsof ze je eigen dochter zijn, een relatie met ze opbouwen... om ze vervolgens te vermoorden en hun zielen te oogsten!