Keer terug naar de wereld van onmogelijke architectuur in Monument Valley 2. Leid Ro en haar kind door surrealistische monumenten, ontdek verborgen paden en ontdek de kracht van loslaten.
Monument Valley 2 nodigt je uit voor een bekroond emotioneel puzzelavontuur waarin de architectuur verandert terwijl je speelt. Ga samen met Ro en haar kind op verkenning in verbluffende, steeds veranderende werelden en los optische illusies op die je waarneming en hun leven op de proef stellen.
Elke puzzel is een prachtig kunstwerk, waarin levendige kleuren en prachtige ontwerpen samengaan met een verhaal en soundtrack vol emotie. Monument Valley 2 is een oprecht verhaal over groei en onafhankelijkheid waar alle spelers van kunnen genieten.
Ontdek de magie van Monument Valley 2 met Ro en haar kind in dit emotioneel krachtige vervolg op Monument Valley.