Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind
In Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind neemt het team het op tegen een robot-reïncarnatie van de geduchte aartsvijand van de Power Rangers. Robo Rita heeft een portaal gecreëerd om zichzelf terug in de tijd te sturen en eindelijk de Power Rangers te vernietigen door samen te werken met haar jongere zelf. Samen beginnen Robo Rita en Rita het verleden terug te draaien, te herschrijven en te remixen om zo de formatie van de Power Rangers te voorkomen en het verloop van de geschiedenis te veranderen.
Zullen de twee Rita's en hun leger van monsterlijke vijanden uit de gehele MMPR-tijdlijn er eindelijk in slagen om de Power Rangers te vernietigen? Of zullen de onbevreesde tieners leren om samen te werken en deze catastrofale chronologische collaboratie te dwarsbomen?