Master Of Bow
Stap in de wereld van boogschieten waar precisie en vaardigheid je grootste bondgenoten zijn. In Master of Bow kruip je in de huid van een meesterboogschutter en daag je jezelf uit om verschillende doelen te raken, van strooien grote doelen en houten kleinere bewegende doelen tot vliegende ballonnen en mannequins.
Doorkruis 25 spannende levels, elk in adembenemende omgevingen zoals betoverende bossen, bevroren meren en herfstbossen. Elk level brengt nieuwe uitdagingen en soorten doelen die je doel en timing op de proef stellen.
Met een vast aantal pijlen in elk level telt elk schot. Kun jij elk doel raken en het level halen voordat je pijlen op zijn? Strategie en precisie zijn de sleutel tot succes.
Bewijs je vaardigheden als boogschutter en verover alle 25 levels. De reis zal niet makkelijk zijn, maar alleen de besten zullen opstaan om de ultieme Master of Bow te worden! Word jij een van hen?