Marble It Up!
Marble It Up! is de vrolijke, stuiterende, prachtige game waar jij op zat te wachten. Rol, spring en benut de nauwkeurige physics om je knikker door tientallen adembenemende levels te loodsen!
De Nintendo Switch is het perfecte platform voor Marble It Up! - een systeem dat net zo leuk is om te gebruiken als de games die je erop speelt. Dankzij de HD-trilfunctie voel je écht de kick van power-ups en de structuur van het terrein waar je over rolt. Je verzameling Marble-skins en -versieringen ziet er in de handheldstijl net zo prachtig uit als op je tv-scherm! En het allerbelangrijkste: de op fysica gebaseerde besturing voelt reactiever en nauwkeuriger dan in welke andere rolgame dan ook.
Dus of je nu groot liefhebber bent van knikkeren of nog nooit een knikker hebt gezien (wat we ons moeilijk voor kunnen stellen), er is nooit een beter moment geweest om te beginnen met rollen in Marble It Up!