Ga op reis met Floppy, een avontuurlijk programma dat een eigen plek zoekt in de digitale wereld, terwijl baldadige demonen de balans in het systeem beheren en altijd net buiten zicht blijven. Vind je weg door een doolhof van verschillende pc-frames, ontmoet vreemde en kleurrijke personages, en ontrafel geheimen die helpen om de echte functie van Floppy te ontdekken. Elke interactie zit vol met humor en warmte, waardoor de reis vele bytes aan plezier bevat.
In MainFrames wijs je Floppy de weg door programmavensters te herschikken om nieuwe paden te maken en van frame naar frame door de digitale wereld te springen. Elk gebied dat je ontdekt, zit vol details in opvallende stijlen, vernieuwende spelmechanieken en verborgen geheimen. Samen met een micro-chille soundtrack bieden de charmante puzzels en platformuitdagingen je een bevredigende ervaring waar je niet snel uit zal loggen.
MainFrames houdt je ingelogd voor een korte en heerlijke reis, zodat je niet aan dit betoverende avontuur zult willen ontsnappen met de Escape-toets. Elk level is een upgrade die je niet wilt missen. Zet je schrap en duik in een onvergetelijk, digitaal avontuur!