Welkom bij de Mini Hockey Cup, waar alleen de besten de top bereiken! Vecht je een weg door 4 competitieve competities en bewijs je vaardigheden in 3 uitdagende toernooien. Pas je strategie aan door je line-ups te upgraden en de prestaties van je team te verbeteren in de winkel. Elke wedstrijd brengt je dichter bij glorie: leid jij je team naar de overwinning en claim je het kampioenschap? Trek je schaatsen aan en ga het ijs op!