METAL SUITS: Tegenaanval
Het is een side-scrolling run-and-gun actiespel dat zich afspeelt in de toekomst. Hoofdpersoon Kevin werd herboren als cyborg nadat hij alles verloor. Nu begint hij zijn wraakcampagne tegen de Golida: aliens die alles van hem hebben afgenomen.
Het jaar 4373. Kevin werd al lang geleden geprezen als een oorlogsheld. De inmiddels oude en zieke veteraan bracht zijn oude dagen vredig door op een revalidatieschip met zijn geliefde hond "Andy". Tenminste totdat het bergingsschip “Golida” ontplofte door de buitenaardse invasie en hij zijn geliefde hond “Andy” verloor, evenals het grootste deel van zijn lichaam.
Maak gebruik van verschillende gevechtspakken om de alien “Golida” te verslaan! Tijdens het spel kun je allerlei soorten gevechtspakken ontdekken, elk met zijn eigen speciale eigenschappen. Gebruik ze om je bloedige wraak op de alien “Golida” te beginnen.
Ongeveer 130 jaar geleden verlieten de bewoners van de aarde het zonnestelsel en migreerden naar het Helios-stelsel. Verken de 9 mysterieuze planeten van het Helios-stelsel en ontdek de geheimen van Helios.
Ontdek de verborgen geheimen van de 9 planeten van Helios. Je komt allerlei verzamelobjecten en allerlei verhalen tegen.