Help de reus Luna en de jongen Jonah en red samen de wezens van de planeet in een game met synchrone actie!
De Grote Tsunami die werd voorspeld door GE III is onderweg. Er zijn nog zeven dagen om de wereld te redden. Help zoveel wezens als je kan, voor het te laat is!
De wereld wordt bevolkt door wezens die Kemonon en Plan-Plan heten. Ze voelen zich veilig en komen dichterbij als Jonah op de tamboerijn speeltj! Misschien vind je zelfs zeldzame, verstopte Kemonon en Plan-Plan. Red er zoveel als je kan voor de Grote Tsunami aankomt!
Tilt de linker Joy-Con om de hengel van Luna te laten zakken en Jonah heen en weer te zwaaien. Druk ritmisch op de A-knop of schud de rechter Joy-Con om met Jonah op de tamboerijn te spelen. Pak de wezens op als ze dichterbij komen om ze te redden! Houd de L-knop ingedrukt om ze binnen te halen terwijl je obstakels ontwijkt. Pas op dat je niet te hard tegen de zijkant botst. Dan worden de wezens boos en laten ze los. Kijk ook uit voor vallende objecten en onverwachte windstoten. Als je samenwerkt met een partner om Jonah te beschermen, komt het vast goed!
Er zijn nog zeven dagen te gaan tot het einde van de wereld. Maar als Luna en Jonah samen zijn, kunnen ze overal wezens redden! Of het nou een zee vol vis, een besneeuwd landschap of een hevige storm is, misschien vind je zelfs een zeldzaam wezen...""