Lonely Mountains: Downhill
Alleen jij en je bike: maak een spannende rit door een ongerept berglandschap. Baan je een weg door dichte bossen, smalle paden en wilde rivieren. Race, spring, glijd en probeer niet te crashen – helemaal van de top naar de vallei!