Lichtspeer: Double Speer Edition
In een land van pinguïnvikings, wurstzombies en hippe ijsreuzen is overleven een kunst. Gelukkig hebben de goden om het evenwicht in het universum te herstellen een beroep gedaan op een antieke kampioen met een elegant wapen.
Grijp je lichtspeer en verken landen die recht uit de Germaanse mythen komen om een heuse germonaut te worden. Red je hachje in stijl en scherp je vermogens aan om te vechten tot glorie en vermaak van de almachtige goden.