Learn & Play Collection
Wie zei dat leren saai moet zijn? We combineren een paar van onze meest creatieve en educatieve titels voor alle leeftijden tot Learn & Play Collection.
The Treflik Family is een kleurspel gecombineerd met een afleveringenreeks gericht op vriendschap, eerlijkheid, respect en tolerantie. De afleveringen hebben scènes die je op je eigen manier kunt inkleuren!
De Smurfen: Kleurrijke Verhalen bevat de bekendste personages uit de serie en kleurrijke manieren om ze opnieuw uit te beelden. Je kunt ook je eigen verhalen maken!
De Smurfen: Leren en Spelen is een verzameling educatieve spelletjes. Cijfers leren schrijven, klokkijken en specifieke voorwerpen zoeken in een drukke omgeving wordt nog leuker met deze blauwe vrienden.
Uzzuzzu My Pet is het verhaal van een groep gekke dierenvrienden en hun avonturen. Hier kun je hun capriolen bekijken en de grappige situaties waarin ze terechtkomen inkleuren.