Lazy Galaxy: Rebel Story
Een oude robot, H-34-RT genaamd, ontwaakt in een verlaten ruimtestation dat in een baan rond zijn planeet cirkelt. Zijn wereld is lang geleden vernietigd door de kwaadaardige O'Xelg. Ondanks dat hij alleen is, besluit hij tegen de indringers te gaan vechten.
Lazy Galaxy: Rebel Story is een uitdagende, op teamwork gebaseerde shoot-em-up/bullet hell-roguelite.