Geniet van het prachtige landschap van Jebu-do, Korea met "echte" beelden!
Deze game is een dronesimulatiegame waarmee je een echte dronevlucht kunt ervaren op basis van beelden gemaakt door een echte vliegende drone.
Grote capaciteit! Je kunt naar 8 locaties vliegen die het prachtige landschap van Korea laten zien!