Korean Drone Flying Tour Gangneung City
Deze game is een dronesimulatiegame waarmee je een echte dronevlucht kunt ervaren op basis van beelden gemaakt door een echte vliegende drone.
Grote capaciteit! Je kunt naar 11 locaties vliegen die het prachtige landschap van Korea laten zien!