Kingdom Two Crowns
Kingdom Two Crowns is een sidescrolling microstrategiespel met een minimalistisch gevoel, verpakt in prachtige, moderne pixelart. Kruip in de huid van een vorst op zijn paard en rekruteer loyale onderdanen, bouw je koninkrijk op en bescherm het tegen de hebzuchtige wezens die het op je geld en kroon gemunt hebben.
In het gloednieuwe verhaal moet je als vorst een koninkrijk opbouwen dat de tand des tijds doorstaat, totdat je een manier gevonden hebt om voorgoed met de Greed af te rekenen. Verken de omgevingen en ontdek nieuwe rijdieren en in de diepten verborgen geheimen.
Maar je hoeft niet in je eentje de scepter te zwaaien. Met de unieke coöperatieve spelervaring van Kingdom Two Crowns kunnen vorsten nu kiezen voor een klassieke solo-ervaring, of lokaal of online de hulp inschakelen van een vriend(in) die kan komen en gaan wanneer hij/zij wil.
In komende updates van Kingdom Two Crowns blijven verkenning, ontdekking en strategie centraal staan met meer thematische omgevingen. De unieke stijlen van deze omgevingen zijn een lust voor het oog en dwingen je om het rijk op een andere manier te besturen.