Keylocker is een turn-based ritme-JRPG van Cyberpunk. Speel als de zanger en songwriter B0B0. Voed je bewegingen met de elektrische kracht van muziek op deze meedogenloze planeet door gebruik te maken van realtime uitvoering van bewegingen in ritmespelstijl! Kies een unieke klasse, strijd tegen de autoriteiten, onthul de geheimen van Saturnus, speel op de concerten van je eigen bands en hack het netwerk om een einde te maken aan dit corrupte systeem, ten goede of ten kwade.
B0B0 is een van de Doppelgangers, een tweeling geboren als perfecte mensen om te gehoorzamen aan de kaste waaraan ze waren toegewezen. Haar doel is om in de laagste kaste te dienen voor de welvaart van Saturnus, maar B0B0 is het daar niet helemaal mee eens. Te midden van een revolutie tegen de Saturnian Satellites, de ultieme rechtsvorm, vindt B0B0 een verloren muziekrobot die als drummer precies in haar illegale band past. Rebellie door middel van muziek is het enige wat ze kent, en een drummer is het ontbrekende stukje van haar ensemble van buitenbeentjes. Met een volledige crew wil ze een aantal wetten overtreden en de waarheid achter de essentie van muziek ontdekken: de Keylocker.
Bedien elektriciteit met je eigen muziek! Transformeer het indien nodig in een aanval of verdediging, waarbij je tussen verschillende bewegingen en tactieken kunt wisselen.
Klassieke turn-based gevechten met een realtime twist: beheers de perfecte timing om je schoten te richten, je aanvallen te timen, te pareren en je vijanden op deze meedogenloze planeet te blokkeren.
Rock out: speel met je band in de Music Show-minigame, met composities van Elektrobear (Momodora, Virgo Versus The Zodiac), met teksten van Psamathes.
Pas je Doppelganger aan: kies uit een grote verscheidenheid aan uitrusting, wapens en vaardigheden, en ontgrendel speciale talenten met behulp van de sleutels die je hebt verzameld van vijanden die je tijdens een gevecht VERWIJDERT.
Een interactieve wereld: verken Saturnus en communiceer met elk object om geheimen, beloningen of hele stukjes kennis over de planeet te ontdekken.