KEMONO FRIENDS PICROSS
Deze keer vind je de KEMONO FRIENDS in Picross, in meer dan 300 Picross- en Mega Picross-puzzels! Daarnaast is er Clip Picross, waarin je puzzels oplost om een grotere afbeelding compleet te maken. Voor nieuwe spelers zijn er hulpfuncties en handige lessen.