Is it Wrong to Try to Shoot 'em up Girls in a Dungeon?
Bestuur Aiz Wallenstein, de eersteklas zwaardvrouw van Loki Familia, en vecht door hordes vijanden in deze zijwaarts scrollende shooter gebaseerd op DanMachi (Is het fout om meiden te versieren in een kerker?).
Kies uit een totaal van vijf ondersteunende personages uit het verhaal en gebruik verschillende schietstijlen om de kerker te voltooien!