Hexagroove: Tactical DJ
Hexagroove combineert elementen van strategie-, ritme- en actie-games voor een unieke mix van zelfexpressie. Als DJ is het je doel om in realtime muzikale loops te combineren en zodoende de energie van een virtueel publiek te bespelen en ze met je artistieke vaardigheden naar een staat van euforie te voeren. De actie loopt van contemplatief tot hectisch, terwijl je wisselt tussen songsecties in één van de tien dancemuziekgenres. Spelenderwijs krijg je toegang tot nieuwe muziekloops, DJ tricks en clubs om in te spelen. Treed samen met je vrienden op in je kamer of op de dansvloer met deze werkelijk creatieve titel.