Hello Engineer is een multiplayer machinebouwgame die zich in een raadselachtig pretpark afspeelt. Zet de gaafste machines van schroot in elkaar, daag je enge buurman en zijn boosaardige bots uit en overwin uitdagingen door creatief problemen op te lossen. Speel met maximaal drie vrienden en rol, vlieg of stuiter je een weg naar de overwinning.