Hellblade: Senua's Sacrifice
De makers van Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West en DmC: Devil May Cry presenteren een aangrijpend avontuur vol mythen en krankzinnigheid.
Een gekwelde Keltische krijger uit de Vikingtijd onderneemt een beklemmende missie naar de Vikinghel om voor de ziel van haar overleden geliefde te vechten.
De game is gemaakt in samenwerking met neurowetenschappers en mensen die aan psychoses lijden. Je raakt in Hellblade: Senua’s Sacrifice diep betrokken bij de melancholische furie van Senua's verstoorde geest.