Stel je hersenen op de proef tijdens tientallen unieke uitdagingen in Hegzis, een chill zeshoekig puzzelspel gepresenteerd in kleurrijke 2D-stijl! Selecteer een level uit Serene Beach, Whispering Forest en meer en speel vervolgens meerdere levels in elke wereld, waarbij je stukjes verbonden zeskanten plaatst om lijnen in elke richting te vormen.