Laten we het oplossen. Help me alle flacons en alle onderdelen van mijn tijdmachine te verzamelen om de wereld te redden. Red mijn verloren vrienden - wetenschappers en beroemdheden!
Grab Lab is een gekke combinatie van een puzzel- en arcadegame. Voltooi alle unieke levels: van eenvoudig tot uiterst geavanceerd en inspannend. Red de wereld: herstel de zwaartekracht en de natuurkundige wetten.
Stekels, zagen, liften, gelei, hendels, raketten, het zal niet eenvoudig zijn. Grab Lab wordt moeilijker met elk level. Het is een inspannende puzzelgame die ook snelheid en perfecte timing vereist!