Goat Simulator 3
Ga op avontuur in Goat Simulator 3, het grasvretend goede vervolg op Goat Simulator (2014) waarin je wederom in de stoute hoeven staat van Pilgor de geit.
Begin je wervelende avontuur op het sandboxeiland San Angora. Lik, kopstoot en knal je een weg door een open wereld vol missies om aan te pakken, geheimen om te ontdekken en personages om te terroriseren. Van ons ga je niet horen hoe je moet spelen (behalve in de uitleg), maar we geven je graag de middelen om de geit van je dromen te zijn.
Goat Simulator 3 kwam voor het eerst uit in november 2022, en heeft sindsdien een lading aan seizoenscontent erbij gekregen, en dat zit er voor de Nintendo Switch allemaal bij!