Gal Guardians: Servants of the Dark
Het Demonenrijk is een wereld die wordt verscheurd door een eindeloze, demonische burgeroorlog. De sterkste demonen staan bekend als Meesterdemonen en zij vechten dag en nacht om het rijk in handen te krijgen.
Kirika en Masha, dienstmeiden die de Meesterdemon Maxim dienen, keren terug naar hun kasteel en ontdekken dat het is verwoest door hun grote rivaal, heer Lyzenorg. Als de enige twee overgebleven vazallen moeten Kirika en Masha op avontuur met hun meester Maxim, die nog maar een schim van zichzelf is, zodat hij weer helemaal de oude kan worden.