Freaky Awesome
Freaky Awesome is een roguelite met willekeurig gegenereerde omgevingen, permadeath en veel vrij te spelen content. Maar Freaky Awesome geeft een nieuwe betekenis aan het woord "waanzin"! Tijdens het gevecht kun je veranderen in een nieuwe vorm en je snel aanpassen om te overleven. Naast mutaties kun je vaardigheden en objecten vrijspelen die invloed hebben op de gameplay. Speel in je eentje of samen met je vrienden!