Reis naar een vreemde planetoïde
Exographer is een ontdekkingsspel gebaseerd op wetenschap. Word een ontdekkingsreiziger, gestrand op een buitenaardse planetoïde, en ontdek de geheimen van een uitgestorven beschaving. Krijg nieuwe krachten om gevaren en obstakels op je reis te vermijden en gebruik je camera om deeltjes en verborgen aanwijzingen te onthullen.
Verken meer dan 20 levels door 6 verschillende sferen en bereik ontoegankelijke gebieden dankzij de krachten die je leert. Trotseer gebieden met puzzels en platforms in een niet-lineaire structuur.
Exographer is ontwikkeld door de studio SciFunGames, bedacht door sciencefictionauteur en natuurkundige Raphaël Granier De Cassagnac. Het oplossen van de puzzels in het spel is gebaseerd op de ontdekking van elementaire deeltjes.
De wereld van Exographer is opgebouwd uit een ongelooflijk gedetailleerde pixel art-esthetiek, die je blijft verbazen. Geniet van de soundtrack gecomponeerd door Yann Van Der Cruyssen (Stray).