Op elk niveau wachten er nieuwe verrassingen en uitdagingen op je. Je kunt vuurballen gebruiken om door alle obstakels heen te breken, en regenbogen helpen je grote clusters bubbels te laten ontploffen.
Dit spel helpt de cognitieve vaardigheden van uw kind te verbeteren en geeft u veel plezier.