Dungeons of Dreadrock 2 - The Dead King's Secret
Los puzzels op en vecht je een weg door de oude grotten van de Dreadrock-berg. Als lid van de Orde van de Vlam begin je aan een heilige zoektocht om de Kroon van Wijsheid te vinden. Ontdek de waarheid achter de krachten van de Dode Koning en kies je bestemming. Blijf je trouw aan de vlam, of smeed je je eigen pad?