Dungeon Slide
Hoewel de bediening eenvoudig is - beweeg de protagonist gewoon omhoog, omlaag, naar links of naar rechts - glijdt het personage in de gekozen richting en stopt niet totdat het een obstakel raakt.
Bereik perfectie door alle edelstenen te verzamelen, alle vijanden te verslaan en de uitgang te bereiken!