DreadOut Remastered Collection
DreadOut is een third person bovennatuurlijk horrorspel waarin je speelt als Linda, een middelbare scholier die vastzit in een oud verlaten stadje. Uitgerust met haar vertrouwde smartphone en een spiegelreflexcamera, zal ze vechten tegen angstaanjagende ontmoetingen en mysterieuze puzzels oplossen die uiteindelijk haar lot zullen bepalen.
Toen een groep middelbare scholieren van een excursie afdwaalde, kwamen ze iets totaal onverwachts tegen. Een lang vergeten stadje dat gevangen zat in een vredige staat van slaap. Wat ze zich niet realiseerden, was wat er binnen loerde. En wat leek op een onschuldige wandeling, verandert in een ramp als het afgelegen stadje zijn duistere en vreselijke geheimen onthult. De aanwezigheid van sinistere krachten van buiten hun bestaansgebied.
Het komt allemaal neer op Linda. Ze zal ongewone krachten ervaren die uit haarzelf naar boven komen. Deze nieuw gevonden vaardigheden zijn misschien wel de enige manier waarop ze haar eigen leven en dat van haar vrienden kan redden.
DreadOut: Keepers of the Dark is een nieuw, op zichzelf staand horrorspel dat zich afspeelt in het DreadOut-universum. In dit ontbrekende hoofdstuk help je Linda de uitdagingen van de DreadOut-wereld het hoofd te bieden, met nog meer gevaren die op de loer liggen.
Volg het evenement waarin Linda door The Mysterious Lady in Red naar The Mirror Realm werd getransporteerd. Een portaal van werelden dat het verbindt met 8 spookachtige domeinen waar 13+ afschuwelijke geesten klaarstaan om haar op de meest angstaanjagende manier te begroeten. Ze zullen er alles aan doen om je hoofddoel te dwarsbomen: overleven!
Dus, pak je smartphone en SLR-camera en kies je pad verstandig. De deuren die je opent, bepalen de uitkomst van Linda's lot.