Ga met de slak naar het mysterieuze magische labyrint!
Het doel van het spel is vrij eenvoudig: je moet het hele gebied van het doolhof beschilderen. Zelfs een kind kan de eerste niveaus aan! Maar hoe verder je komt, hoe moeilijker de levels worden. Je zult alle vaardigheden van oplettendheid en logica moeten tonen om alle cellen in minder bewegingen te schilderen.