Betreed het Cursed Café. Stap in een wereld waar elke kopje een geheim bevat en elk slokje een lot kan veranderen! Als de nieuwste Potionista in het Disney Villains Cursed Café creëer je betoverende brouwsels voor een stel legendarische figuren: Cruella de Vil, de Evil Queen, Gaston, Captain Hook, Jafar, Maleficent en Ursula, allemaal opnieuw vormgegeven in een moderne, magische wereld.
Kom erachter wat hen motiveert. Jouw keuzen bepalen hun ambities. Kan Gaston indruk maken op zijn golfvrienden? Kan Captain Hook de show stelen in een lokale toneelzaal? Kan Maleficent heersen op de sociale media? En zal Ursula een sensatie op reality-tv worden? Ontdek en beïnvloed de verhalen van de slechteriken met je toverdrankjes.
Bij elke slok ontstaat een wereld aan mogelijkheden. Elke slechterik komt met een verzoek, maar wat ze echt nodig hebben, kan iets heel anders zijn. Gebruik de brouwmachine en betoverde ingrediënten uit je café om toverdrankjes te maken om elke slechterik te geven waar deze om vraagt of voor een voorproefje van wat ze nodig hebben. Met de hulp van Yzma ontdek je zeldzame verbeterde ingrediënten om betere toverdrankjes te maken die de afloop van de verhalen beïnvloeden. Zullen je kenmerkende drankjes hen duidelijkheid, moed of chaos brengen?
Er wacht je een betoverende ervaring. Met een betoverende vormgeving, meeslepende verhalen en een vleugje tovenarij nodigt deze visuele roman je uit om de hedendaagse ambities van deze iconische slechteriken te ontdekken. In deze wereld boordevol magie en mysterie is elk ingrediënt belangrijk.