Diesel Legacy: The Brazen Age
35 jaar geleden kwam de dichtbevolkte, bruisende metropool Nieuw Libertis voort uit een hausse aan technologische ontwikkelingen. In dit nieuwe tijdperk wil industrialist Hieronymus Frazer zijn nalatenschap veiligstellen door de elite van de mensheid verder te verheffen. Alles en iedereen mag worden opgeofferd om zijn grootse visie te realiseren. Het lot van de stad ligt in jouw handen!
Diesel Legacy is een handgetekend 2v2 vechtspel - vier spelers in twee teams. Elke prachtige stage heeft drie banen waartussen je vrij kunt bewegen, en zelfs als een speler verslagen is, is het gevecht nog niet voorbij! Werk samen om combo's te verlengen, pareer aanvallen vanuit het graf, kanaliseer je essentie om je teamgenoot te helpen, en zorg voor de dubbele K-O!
Bepaal het lot van de IJzeren Stad – Speel je met 10 personages een weg door hun eigen unieke verhaalmodus in een uitgebreid op dieselpunk geïnspireerd universum. Het gevecht om de toekomst staat op een breekpunt!
2v2-gevechten vol actie – Vier spelers kunnen kiezen uit 10 dynamische speelbare personages en het tegelijkertijd online of offline tegen elkaar opnemen!
Eén gevecht, drie banen – Ren rondjes om je tegenstanders in meer dan 10 kleurrijke en gedetailleerde levels. Spring en ren tussen banen om het voordeel te behouden en ontdek deze nieuwe dimensie van het genre!
Wereldwijde netplay – 4-speler online multiplayer gevechten met Rollback-netcode van RealMatch zorgt ervoor dat alle online multiplayergevechten vrijwel vertragingsvrij zijn.
Uitgebreide trainingsmodus – Oefen je vaardigheden alleen of met een partner! Probeer combo's uit, maak opnames en analyseer deze, bekijk hitboxes en framegegevens en verfijn jullie strategie aan de hand een uitgebreide set trainingstools voor spelers van elk niveau.
Geavanceerd replaysysteem – Leer van je fouten… en van die van anderen! Speel matches opnieuw af met door- en terugspoelen, hitbox/framegegevens tonen en frame voor frame vooruitgaan. Je kunt ook op ieder moment het heft in eigen hand nemen om het gevecht over te doen en je lot te veranderen.